قیمت آهن در بازار تهران چقدر است؟
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

بازار آهن تهران امروز بار دیگر شاهد افزایش فروش میلگرد بوده است. برخلاف دیروز که بازار فولاد دچار نوسانات بسیاری از قیمت شد ، امروز بازار نوسان نداشت ، بنابراین از ابتدای صبح تا پایان بعد از ظهر قیمت آرماتور و تیرآهن با افزایش قیمت اعلام شد. روز گذشته قیمت پروفیل ها ثابت بود ، اما ناگهان قیمت میلگرد اصفهان افزایش یافت و بازار به حدی نوسان پیدا کرد که اکثر سازندگان اتصالات فروش خود را تعطیل کردند.

در برخی از کارخانه ها ، قیمت ها کاهش یافته است ، اگرچه تعدادی از تامین کنندگان مشخصات نیز قیمت های ثابت را اعلام کرده اند. اگرچه امروز قیمت پروفیل ها در حال کاهش بود ، اما ساعتی بعد که قیمت آهن آلات درسایت تهران آهن  و کارخانه اعلام شد ، باز هم شاهد افزایش قیمت تیر آهن بودیم. اگرچه قیمت ها مجدداً 10 تا 20 جلد افزایش یافت ، اما بیشتر تامین کنندگان شیر به کار خود ادامه دادند و فعالیت بازار به طور چشمگیری کاهش نیافت. اما امروز قیمت نبشی اندکی افزایش یافته و فروش در گوشه و کنار بسته شده است. با وجود افزایش قیمت گوشه ها ، اتصالات و تیرها ، قیمت سنبله ها بدون تغییر باقی ماند. اما نکته جالب این است که فروش سنبله بسته شد که بدون تردید و تغییر قیمت بسته شد.

قیمت آهن در بازار ایران علاوه بر تعیین توسط کارخانه ها و قیمت پیشنهادی آنها ، به قیمت آهن موجود در بازار تهران نیز بستگی دارد. یکی از فعال ترین بازارهای آهن در تهران بازار آهن در شادآباد است. توزیع کنندگان و عمده فروشان زیادی در این بازار آهن در بازار آهن در تهران حضور دارند. بنابراین می توانید آهن مورد نیاز خود را با کمترین قیمت آهن اصفهان 16 موجود در بازار تهران از شادآباد خریداری کنید.

قیمت های بازار در تهران


قیمت بازار آهن در تهران روزانه و حتی به صورت ساعتی در نوسان است ، بنابراین برای افرادی که تصمیم به خرید آهن خود در بازار آهن در تهران دارند ، داشتن یک منبع خبری مطمئن و دقیق برای آگاهی از قیمت ها و اهمیت معاملات و سود شما بسیار مهم است. در مورد این موضوع تهران آهن یکی از فعالان بازار آهن در تهران است.

 

گزارش های اخیر بازار آهن

بر اساس گزارش های بازار قیمت آهن کیلویی، افزایش اخیر قیمت بلوک های فولادی اجماع اتحادیه صنفی و منشأ آن است و به نظر می رسد این بخش طبق توافق نامه های تجاری به سمت هدف خاصی پیش می رود و مشخصاً هیچ معامله ای با شمش و روند آهسته بازار وجود ندارد. بازار مرکزی. بازار از آنجا که در معاملات بورس اوراق بهادار تناقض وجود دارد ، زیرا در نتیجه سرعت معاملات 221،500 تن شمش پیشنهادی و معامله شده در بورس کالا در دو هفته گذشته صورت گرفته است ، میانگین نرخ تجارت در این دو هفته حدود 4990 تن با مالیات ، که تفاوت زیادی است. این در مقایسه با متوسط ​​قیمت بلوک ها در بازار آزاد ، حدود 400 تن در هر کیلوگرم را نشان می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: